reklama

Moje potulky Tirolskom

V tomto článku by som chcel dať čitateľom nahliadnuť do krás jedného regionu Rakúska a to presnejšie do Tirolska.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)
Jazero Achensee
Jazero Achensee (zdroj: Adrián Hanzlíček)
Gramaialm v údolí Karwendel
Gramaialm v údolí Karwendel (zdroj: Adrián Hanzlíček)
Kruhový objazd v meste Kufstein
Kruhový objazd v meste Kufstein (zdroj: Adrián Hanzlíček)
Kvetinová výzdoba v Pertisau
Kvetinová výzdoba v Pertisau (zdroj: Adrián Hanzlíček)
Wolfsklamm-Roklina v dedinke Stans
Wolfsklamm-Roklina v dedinke Stans (zdroj: Adrián Hanzlíček)
Zrkadlenie jazera Achensee v Pertisau
Zrkadlenie jazera Achensee v Pertisau (zdroj: Adrián Hanzlíček)
Biatlonový areál v Hochfilzene
Biatlonový areál v Hochfilzene (zdroj: Adrián Hanzlíček)
Engalm am Ahornboden
Engalm am Ahornboden (zdroj: Adrián Hanzlíček)
Námestie v Lienzi
Námestie v Lienzi (zdroj: Adrián Hanzlíček)

Po siedmych rokoch v Tirolských Alpách,kde som navštívil skutočne veľa krásnych miest sa chcem s čitateľmi podeliť o moje zážitky.Asi tak najviac ma oslovilo ako sú ľudia spojený s prírodou,ako vás cudzí človek pozdraví na ulici a prehodí pár viet.Veľa času som strávil po turistických cestičkách ,kde nemáte problém zahliadnuť kravy sa pásť a to sú na takých miestach kam sa ledva človek dostane.V Tirolsku to je jednoducho raj pre turistov.Keďže nevlastním auto tak na som sa na mojich cestách prepravoval väčšinou autobusom a na vzdialenejšie trasy som použil zase pre zmenu vlak.Infraštruktúra je v tejto oblasti Rakúska na veľmi vysokej úrovni a tak je radosť cestovať.Pre ešte väčší komfort cestovania a tým pádom odbremenenia ciest od áut majú cestujúci k dispozícii kartičku,ktorá je platná jeden rok a za 490 € môžu cestovať vlakom a autobusom po celom Tirolsku bez ohľadu na vzdialenosť.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Na mojich potulkách som sa zameriaval na pozorovanie architektúry,popri krásne vyrezávaných okeniciach som často obdivoval previsnuté muškáty a vkusne upravené pred záhradky.Precestoval som Tirolsko od Hochfilzenu až po Nauders,takže by som čitateľom vedel dať fotografickou formou pár tipov na zaujímavý výlet v krásnom prostredí či už v lete alebo cez zimu.

Adrián Hanzlíček

Adrián Hanzlíček

Bloger 
  • Počet článkov:  2
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som amatérsky fotograf, zanietený cestovateľ a nadšený turista,ktorí rád navštevuje nové miesta a objavuje stále nové a nové zákutia. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

73 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

750 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu